Hemma.nu!

Hejsan! nu e jag hemma från villan, eller rättare sagt kom jag hem typ 4 men
nätet krånglade så.... men nu är det fixat!!! ;D min midsommar har varit helt bra ;)
har haft roligt! De tidsinställda inläggen kom på rätt ställe också så! tummen upp! ;P
Fredag: åkte till villan på morgon, städade,badade och tog det lungt.på kvällen åt
vi sill,lax,ny potatis m.m ;)
Lördag:for hem på morgonen och duschade och åt lite, sen bar det av på fest till mina kusiner
hade roligt där ;P (fiskade typ hela dagen) sen där 8 tiden for vi hem (till villan)
där sov vi till....
Söndag! på morgonen packade vi och städade och sen for vi hem! ;D
ja, där fick ni veta llite om min helg! bildeer kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0