hemaaaaa!!! :P

hej sötisar!!! nu e ja hemaa igen :D ska berätta lite om min sportlovsvecka.
Onsdag:kom dit typ 4, vi packade upp å klädde på oss å åkte å körde slalom å sen
gjorde vi inte so mkt mera. Torsdag: steg upp typ 8, åt klädde på mej å sen
for vi ti slalom backen ;P for hem vila en stund å sen for vi runt lite å kolla där vi bodde. efter
de for vi igen till backen görde en stund å for hem. Fredag: börja med att vi steg upp kl 8
åt klädde på oss, å for å körde slalom igen:D när ja sko kör i sittliften så när vi börja va opp
så föll min skida av!!!.... meeen när ja steg av va de en som hade tagit löst den från nätet den fastnat i såå
de gick ju bra :D haha... sen for vi å simma en stund :PP å efter de for vi å körde lite mera slalom. (lite enformigt detta nu men) Lördag: städa, packade å åkte hem :P å nu sitter jag hääär :D såå de ha nu vari en bra vecka bodde i ett
ganska stort hus också så :P och såklart hadde jag med kameran så ni får se några bilder i kväll eller imorgon beror på
när jag hinner! ;D nååå ha en bra kväll!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0