Sagan om ringen

hej! min dag i text: börja med att jag steg upp kl. kvart över 7
sen klädde jag på mej (hadde en ny tröja jag köpte på H.M och
ett örhänge jag köte från gina tricot) glömde att lägga in vad jag
köpte när jag var till stan. nå jaja sen åt ja fruckost sen gick ja på datorn
då kom ja på att ja int packat i gympa så då gjord ja de, sen for ja till skolan.
först hadde vi finska (gick igenom läxan) matte (räkna) engelska ( svara på na frågor)
gympa (spela brännboll) slöjd x2 (gjord na påsk pyssel) sen for ja hem gjord läxor,
åt och nu sitter ja å datorn :) ja, de va vel min dag!
hejdå!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra Dagh - hästar, 1D & självförtroende

Härligt.. vad för läxor btw? :)

2012-03-26 @ 20:18:21
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0