om du äter ägg får du skägg :D

hejsa hoppsan alla läsare!!
idag ha jag gjort lite alltmöjligt:
på morgonen gjord ja lite "påskiga saker"
haha.. :) sen städa jag kaninburen och har parat dom
så snart typ i mitten maj kommer undar :DDD
så om någon vill ha så sejjj till!! :)))
de kommer troligt vis va ånghåriga kanske inte
alla efter som pappan är korthårig men mamman
är långhårig! men ja ka int seg nå nu före dom e nu födda!!
hihihi! :P men seg till om nu någon sko tänk sig en!
sen for vi till villan å sen for vi en sväng till bergö :)
blåst ganska kallt där. meeen
nu ska jag gå!!
hejdå! :DD


Kommentarer
Postat av: Belis

jag vill ha en! :)

2012-04-06 @ 22:12:51
URL: http://galnamig.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0